Monday 29 August 2011

The Best Day

Assalamualaikum...... Ehem2.. Hahahaha... Hari nie Hari Jadi Afham kali ke -16... Hari nie mcm2 aku rase especially terharu n gembira sgt2... First skali org wish aku mestyla ADELA~~~~~~.... Hahaha... Maknenye aku semakin tua la.. Kalo semakin muda tu alien namenye.. Haha.. Hari nie tade la wat ape2 sgt walopon birthday aku hari nie.. Makan sederhana je harinie.. Ta lbey2 pun.. Hadiah pown aku tak kesah sgt... Semakin tua knela jd marched skit.. Maklumla perangai aku cam bdak2 skit...  Aku syukur sgt aku dpt hidup selama 16 tahun... Aku kne sedar aku da tua... Hari ini hari pengumuman raya.. Sok Raya..... Hahahahaha.. Taun nie birhtday aku selisih ngan hari last pose... Bangga aku... hahahahaha.. Harap2 hari jd aku byk keberkatan aku dapat... Amin~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment