Friday 2 September 2011

Raya oh Raya

Assalamualaikum... First skali Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin... Mai sini Cek nak citer skit pasal ryew Cek nie... hahaha... Mace2 ade... First day Raye, aku bangun lewat pulok bub mlm 2 birthday aku n ade special wish from someone... Pastu aku chill2 rush g siap n pkai bju Melayu aku yg pling CUTE berwarne biru... Then aku g sembahyang raye... Taun nie aku sembahyang kat luar n aku dpt chance tgk mke sultan kdah with face to face.. hahaha best giler.. Pastu g kbur arwah tok aku.. Mmg sedih n insaf skit.. Blik umah tok aku de lak "Snap Time" pulok..... Time family aku len skit bub aku je plik berwarne biru.. Family aku len sume oren... Pastu time mkn2 ade pulok dok sembang psal aku kluar SBP... Aku time tu seyes x senang duduk n lucky ade sedara aku nie wat aku chill... Mlm tu lyn Nur Kasih The Movie.. Raye ke-2 lak g Merbok.. Rye kat blah mak plak... Tp taun nie unlucky skit ta dpt mkn ktupat bpak sedare aku yg sedap tu tp ok tape bub tade rezeki.. Pastu singgah rumah tok wan aku kat merbok n snapping time is started... hahaha.. Tp skit ja..... Pastu straigth to bpak sedare house.. Lpe 1 bende.. Rye ke-2 aku pkai kemeja.. Hahahaha.. Rmai puji aku(form skjap).. Pastu bpak aku bwak round2 kat Kedah jap.. Pastu hot fm dgr lak sekuel Mcm2 Cinta... Best giler citer tu... Pastu mlm tu g open house bpak se..dare aku sorg lagi... Yg nie lg meriah..... Meletop aje... Sampai kol 11.30 pm.. Pastu aku n sedara aku len bsuh pinggan sampai kol 2 pg.. Pastu mkn jap n then lyn FIFA sampai kol 4 bru tidoq.. Rye ke tiga sah3 kol 12 bgun subuh lebur(truk kan) n bsuh kereta n kmas rumah pakcik aku... Pastu aku gopen house agy... Memanjang je open house... Pastu ikut bpak sedara aku g Perlis.. Yg nie meriah giler... Men ngan dak2... Hri tersebut stat homework... K la sampai sini ja............

No comments:

Post a Comment