Wednesday 17 August 2011

Banyak Udang Banyak Garam, Banyak Orang Banyak Ragam

Hari nie aku n family g kluar g Jusco jap..... Saje nak shopping raye nie.... hahahaha.......... Banyak giler org..... Pastu kat kaunter...... Pergh..... Mcm kereta api kot........ At the same times, aku jumpe la 3 orang cikgu dan sempat menegurnye.. Hari ini hari luck aku... Aku jumpe sume pemain Perak.... Deme terlibat ngan Progam Anak Angkat Menteri Besar Perak..... Tercair hati aku tgk cre deme lyn anak2 yatim 2... Insaf aku... Pastu aku lak pening nak memilih bju ngan penuh org ngan choice... Aku bersyukur giler aku dpt pilih taste aku... Kalo x confirm kena mrh ngan bpak aku tambah2 agy ngan kereta x sampai2 agy... Hmmm... Pastu aku naik ats pulok... Lagi dasat... Prgh rame gak... Nak wat camne kan kan.. Tp mcm2 ragam la.. Dengan bdak kecik menangis.. Dengan2 pilih bju la... Mcm2 agy la... Tp tgk org Islam kat sana semangat je bershopping... Bkan nak ktuk tp realiti... Aku pown beli ala2 kadar je n simple2 je... Tade lebey2...  K lah sampai di cini caje....

No comments:

Post a Comment