Friday 25 November 2011

4 Sains 1 yang Penuh dengan Memori

Assalamualaikum.. Ari nie tgn aku nak menaip je keje.. Maklumla, seminggu klas tambahan Addmath je.. Kire2 n Biologi lak wat experiment.. Klas aku nie dahsyat orangnye.. Walaupun keputusan PAT x memberangsangkan tp kitorg punye perangai ley thn gak..(terutama aku nie,yg pling truk.. :P).. Walopon aku g SBP untuk 3 bulan tp mereka lyn aku mcm adik sendiri.. Klas aku nie mcm satu family.. Walopon ade yg kate klas aku cam x spotting antara satu sme len tp sbnarnye spotting.. Dlm skola len.. Luar skola len.. Sume bdak klas aku nie caring n sharing.. Aku bkan mereka cerita.. Tp itulah aku lihat..
Bile bwak Al-Quran sume bwak walopon ade segelintir x bwa.. Bile men rubic cube sume men rubic cube kecuali pompuan.. Bile men spinning pen, sume men spinning pen.. Bile bce novel sume bce novel kecuali laki.. Bile wat experiment sume dtg..
Tp x ckup ngan 2.. Aku nak puji giler Ketua Klas aku nie.. Rajin pun rajin.. Aku respect giler.. Sume cikgu yg mengajar kitorg ley jd cam mak bpak kitorg.. Cikgu Bio aku, cikgu klas aku yg pling best.. Maklumla ajar kitorg dr f2-f5.. Insyaallah... Cikgu Addmath kitorg lgi best.. Walopon bg latihan yg byk tp ade time dia slitkan ngan ayt Al-Quran.. Die slalu ckp bukalah Al-Quran walopon sehari..
Satu agy, kenangan x ley lpe, berdebat psal Bola Sepak.. Mmg hot.. Side laki menyatakan pendapat mereka n ditentang oleh pompuan.. Memang men berbls pendapat la... Then satu klas aku mnat bola(ye ke?).. Hahahaha.. Tp mmg best la..
Klas kitorg nie mcm family da.. Kalo ade problem mesti amik tau.. Menyibuk-nyibuk pun amik tau.. X nak ketinggalan.. Bub 2 aku syg memba aku kat Tambun tp kat SAINA pun aku x kan lpekan.. Yg byk membantu aku.. Meh aku selitkan ngan gambar kenangan kat bwah nie.. Sume experiment Bio.. Time cuti wat...

Jaring digunakan utk mengira population

Kwan aku khusyuk mengira
View from top
View from ntah la

Bwat pe la kedua-dua Danial di ats? = =
Geng2 aku

Kire2 Kacang Soya

Pyh tol nak kire.. Bergerak2

Kire sorang2 ker?

Khusyuk giler

Men kacang soya

bende yg diperlukan..
100 Plus join skali

Air Sungai 

Kwan aku ukur mmg accurate




Sume step nie untuk Water Pollution experiment



Experiment effect of abiotic factor to organism


Sampai sini sje post terbaru nie, Wassalamualaikum...

p/s: Aku la bdak yg pling wat problem.. n ta pandai agy nk picture kat blog.. Sume yg aku post dtg dr aty.. Ikhlas n jujur...

No comments:

Post a Comment