Friday 16 September 2011

Kekecewaan.....................

Assalam, hari nie(semlm), hari pling aku kecewa... Sume manusia ade perasaan kecewa... Aku x sangka sms dihantar ade la for breaking.. Tp ape bley aku wat die nak, aku juz lpas la... Tetapi sume bende baik perlukan pengorbanan... I hope die jumpe yg better dr aku... Aku pown redha je la... Aku fhm kenape die wat camtu... Tp perasaan kecewa jlas terpancar di wjahku sbb aku nie manusia.. Aku hrap die maafkan aku jika de terkasar bhse ke or something... Aku xkan mrah die.. Tq sbb sudi jd sebhgian hidup aku.. Ini sume ketentuan Illahi.. Kena redha la.. Bunga bkan sekuntum mcm memba aku ckp.... Pastu die kte kalo nak lpekan segalanye psal die, pdm no. phone, buang friends dri FB tp aku ttp simpan walopon madu da jd cuka... Walopon cdey utk diingati tp itulah life.. Kat SAINA, aku blaja tentang kehidupan.. Kaunselor kat sane kata aku nie lmah n die kate aku nie xde keyakinan diri.. Aku msih ingat kata2nya... Aku ingin jd org yg kuat.. Utk die, setiap detik aku akn ingati sampai bile2 tp mungkin aku cbe lpekan jika memudaratkan aku

No comments:

Post a Comment